پورتال اطلاع رسانی جامعه اسلامی دانشجویان

دانشگاه ارومیه
آخرین نظرات
نویسندگان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است


از دانشجویان و علاقه مندان خواستاریم نظرات و ایده های خود را با واحد روابط عمومی درمیان بگذارند.


vahid.imani1995@gmail.com


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۶
hadid_313

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله یحب الصابرین» با یاد شهدای راه توحید و انقلاب دفاع مقدس و آنانی که دل در گرو اسلام و ایران و جان هایشان را برای اسلام و ایران نهادند وبا یاد امام امت میگوییم با آنکه صبر بهتر بود بر ملت ایران ولیکن مذاکره که نفس آن دادن و ستاندن است و در عمل یک نمره منفی از در عقب نشینی دارد به جای مدیریت جهادی و کار کردنی اسلامی و انسانی ؛فشارهایی که نا حق بر این ملت بزرگ روا رفت مارا پای مذاکره نشاند آن هم با یال و کوپال داران جامعه ی جهانی که نشان از عظمت ملت ایران دارد و خود بردی است برای امت ایران،مذاکره ای نه همانند مذاکره امام غریبمان با شیاطین بلکه مذاکره ای با عزت و آگاهانه و مستضعفانه با تدابیر رهبری عزیز انقلاب و با نمایندگانی با اراده که می بایست تضمین کند حقوق حقه ی ملت بزرگ ایران را انشاالله. فلذا میگوییم؛

1- این جمع بندی دستاوردی است ملی و نباید در مورد اظهارنظر ها عجله نموده و جناحی برخورد کرد.

2- تا حس نمودن نتایج این توافق البته پس از تکمیل آن توسط مجالس مقننه باید آمریکا و اروپا را همان آمریکا و اروپا ی قبل از توافق بدانیم.

 3- این جمع بندی در صورت به اتمام رسیدن نوید تحقق آرزوهای بزرگی خواهد بود که تا کنون در پشت پرده های سیاسی افراد جناح ها و کشور هایی بوده که امید دنیا بدان بوده از جهتی تاریخی در اصالت و عظمت ایران و از آن رو که شیفته بوده اند ونیز از جهتی چون امید داشتن بر نصرت ایران اسلامی برای تامین اهداف سطح اول خود از سوی برخی و از جهتی دیگر و دیگر، که گشاینده ی افقهای جدید و فکرهایی نو و نیز کارهایی که سرآغاز حوادثی عمیق خواهد بود.

 4- همچنان باید پیکان حواسمان به سوی آمریکا باشد چرا که دشمنی او با چرخنده های اورانیوم نیست بلکه او کشتی گیری است که با چشمانش حریفش را خاک میکند.

5-  اگر مذاکره به وجود آورنده فرصتهای دوردست و مستحکم تجاری نباشد بی شک مذاکره ای خوب نخواهد بود.

6- این توافق که تامین کننده حقوق ملی کشورمان خواهد بود اگر باشد، نباید از یاد برد که این توافق نتیجه جان فشانی های این ملت است و کانالی است که میتوان قسمتی از زحمات کشیده شده را اعاده نمود.

7- در نهایت تشکر میکنیم از زحمات هییت مذاکره کننده وزارت خارجه و دولت ملی که با حفظ خطوط قرمز و ایستادگی بر مواضع انقلاب توافقی بر اساس عظمت به پایان رسانده اند.

 

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ،

 

مسوول واحد سیاسی:سیدرضا جلیلی

1394/4/23

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۲
دبیر