پورتال اطلاع رسانی جامعه اسلامی دانشجویان

دانشگاه ارومیه
آخرین نظرات
نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله یحب الصابرین» با یاد شهدای راه توحید و انقلاب دفاع مقدس و آنانی که دل در گرو اسلام و ایران و جان هایشان را برای اسلام و ایران نهادند وبا یاد امام امت میگوییم با آنکه صبر بهتر بود بر ملت ایران ولیکن مذاکره که نفس آن دادن و ستاندن است و در عمل یک نمره منفی از در عقب نشینی دارد به جای مدیریت جهادی و کار کردنی اسلامی و انسانی ؛فشارهایی که نا حق بر این ملت بزرگ روا رفت مارا پای مذاکره نشاند آن هم با یال و کوپال داران جامعه ی جهانی که نشان از عظمت ملت ایران دارد و خود بردی است برای امت ایران،مذاکره ای نه همانند مذاکره امام غریبمان با شیاطین بلکه مذاکره ای با عزت و آگاهانه و مستضعفانه با تدابیر رهبری عزیز انقلاب و با نمایندگانی با اراده که می بایست تضمین کند حقوق حقه ی ملت بزرگ ایران را انشاالله. فلذا میگوییم؛

1- این جمع بندی دستاوردی است ملی و نباید در مورد اظهارنظر ها عجله نموده و جناحی برخورد کرد.

2- تا حس نمودن نتایج این توافق البته پس از تکمیل آن توسط مجالس مقننه باید آمریکا و اروپا را همان آمریکا و اروپا ی قبل از توافق بدانیم.

 3- این جمع بندی در صورت به اتمام رسیدن نوید تحقق آرزوهای بزرگی خواهد بود که تا کنون در پشت پرده های سیاسی افراد جناح ها و کشور هایی بوده که امید دنیا بدان بوده از جهتی تاریخی در اصالت و عظمت ایران و از آن رو که شیفته بوده اند ونیز از جهتی چون امید داشتن بر نصرت ایران اسلامی برای تامین اهداف سطح اول خود از سوی برخی و از جهتی دیگر و دیگر، که گشاینده ی افقهای جدید و فکرهایی نو و نیز کارهایی که سرآغاز حوادثی عمیق خواهد بود.

 4- همچنان باید پیکان حواسمان به سوی آمریکا باشد چرا که دشمنی او با چرخنده های اورانیوم نیست بلکه او کشتی گیری است که با چشمانش حریفش را خاک میکند.

5-  اگر مذاکره به وجود آورنده فرصتهای دوردست و مستحکم تجاری نباشد بی شک مذاکره ای خوب نخواهد بود.

6- این توافق که تامین کننده حقوق ملی کشورمان خواهد بود اگر باشد، نباید از یاد برد که این توافق نتیجه جان فشانی های این ملت است و کانالی است که میتوان قسمتی از زحمات کشیده شده را اعاده نمود.

7- در نهایت تشکر میکنیم از زحمات هییت مذاکره کننده وزارت خارجه و دولت ملی که با حفظ خطوط قرمز و ایستادگی بر مواضع انقلاب توافقی بر اساس عظمت به پایان رسانده اند.

 

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ،

 

مسوول واحد سیاسی:سیدرضا جلیلی

1394/4/23

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی