پورتال اطلاع رسانی جامعه اسلامی دانشجویان

دانشگاه ارومیه
آخرین نظرات
نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

باسلام

 انقلاب اسلامی ایران طلیعه ای نو برای ملتها ودنیای امروز ماست انقلابی که فرصت آزادی ورهایی انسان از چنگال فساد وتباهی بوده وامروز به برکت خون شهیدان راه انقلاب، ندای این انقلاب در سر تاسر جهان به صدا در می آید.انقلابی که هدف آن از اولین روزهای آغازین آن  ندای اسلامی شدن جامعه را می داد. اما با گذشت زمان وبا حضور برخی چهره ها وعناصر در برخی قسمت ها این سخن را که یادگار امام راحلمان امام خمینی (ره)ودغدغه امام حاضرمان امام خامنه ای(مدظله)هر روز بیش از بیش از یادها می رود چنانکه بارها تاکید بر نگرانی فرهنگی داشته اند تا جایی که لب به سخن گشوده و سخن از فدا کردن جان خود در راه فرهنگ اسلامی وایرانی رادارند.امروز در صحنه نبرد با استکبارنیز این جبهه فرهنگی کشور است که در خط مقدم قرار دارد حال باید پرسید چگونه مسئولی که  این را نداند، به خواب رفته ونداند دشمن در صدد حمله است و این حمله از کجا است و چگونه است، ایا نباید مطمئن بود که در این نبرد  شکست میخوریم؛  امروز صحنه‌ى کشور در مسائل فرهنگی به گونه ای رقم می خورد که مارا به سمت فرنگی شدن  می ربرد و این محصول دوران سیاه فرهنگی  است که همه ملت ایران به یاد دارند که چه بر سر فرهنگ اسلامی ایرانی ملت آمد . حال این غده ای سرطانی  بی فرهنگی که دردوران اصلاحات کلید خورده با روی کار آمدن دولت یازدهم هر روز بزرگ وبرزرگتر می شود. مسئولان فرهنگی کشور که وظیفه شان مبارزه با اسکباردر صف مقدم است با تکرار روش ومنش وضعیت اسفناک سابق فرهنگی دست به اقداماتی می زنند که  گویا تصمیم دارند تا هر چه بیش تر موجبات تقویت جبهه دشمان  ایران اسلامی را رقم زنندو دراین بین گویا موضوع مذاکرات نخود سیاه این مقوله شده ودولت هر چه می تواند ذهن مردم را از تخریب فرهنگی که هر روز بیشتر وبیشتر می شود دور نگه می دارد. وزیری که از زمان روی کار آمدنش هر آنچه توانسته دست به قبح زدائی واقدام فرنگی به جای کار فرهنگی زده که نمونه های آن هر روز در اکران فیلم های ضد دین با محتوای هم جنس گرایی وجریان فتنه یا در تئاتر با نمایش های زننده و خلاف حرمت اسلامی وایرانی یا در نشر کتب موهن وضد دین یا در مطبوعات با تقویت روحیه وابستگی ،توهین به مقدسات وپیامبر اکرم(ص)وائمه هدی(س)ویادر عرصه موسیقی با دادن مجوز به خوانندگان زن یا…. مشاهده می شود اقداماتی که هر روز برای ملت بزرگ ایران وبه خصوص ما دانشجویان این سوال را پدید می آورد که چه بر سر فرهنگ ناب اسلامی ایرانی می آید؟

اتحاد و یکدلی جای خود. همدلی و حمایت از دولت هم به جای خود… آن جا که برخی فرصت طلبان تیغ آبدار و زهرآگین بی فرهنگی را به رخ می کشند، ولی ایا زمان ان نرسیده که به خود جرات دهید واقدامی در  راستای این قبیل موضوعات داشته و شیردلانه ایستاده و حماسه ای رقم زنید تا فرزندانمان از سستی و بی ارادگی مان شرم نکنند ؟

 آیا برخی مسئولین از یاد برده اند که اینجا ایران اسلامی ست و ما پاسداران انقلابی هستیم که با خون دلها و مجاهدت ها و رنج های بسیار حاصل شده است؟

آیا مقوله مذاکرات با تمام حساسیت خود شما را از توجه به موضوع مهمتری به نام فرهنگ و موضوعات فرهنگی وا نداشته است؟

آیا زمان آن نرسیده که شما مسئولیت خو را نسبت به مردم حال حاضر وآیندگان انجام دهید؟

آیا از وضعیت فرهنگی دانشگاه ها آگاهید که هر روز با این سری اقدامات، اسفناک تر وبدتر می شود؟

آیا ندای هل من ناصر ینصرنی رهبر خود را میشنوید که نسبت به حمله وتهاجم شدید فرهنگی هر روز هشدار داده ویاری می طلبد؟

وسوال بزرگتر این که چرا اقدامی جدی تری در خصوص اقدامات وعملکرد وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی صورت نمی گیرد؟

ماتشکل جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه بناب ودفاتر شمال غرب به نمایندگی از تمام دانشجویان وظیفه دینی وانقلابی خود را انجام داده ومی دهیم و مقابل بی حرمتی ها و هنجارشکنی ها به هیچ بهانه ای سکوت نمی کنیم؛ که سکوت مارا ننگ است و از شما نمایندگان ملت نیزانتظار می رود به به وظیفه دینی خود عمل نمایید چرا که اینجا ایران اسلامی ست؛ و ما نخواهیم گذاشت فرهنگ منحط غربی، عَلَم دار میدان شود

 ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم / در ره عشق جگر دارتر از صد مردیم

والعاقبه للمتقین

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اردبیل

لینک:http://jadnews.ir/10508/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
دبیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی